Leverans, byten och retur!
I kassan kan du välja bland de leveranssätt som är tillgängliga för din region och se vilka leveranstider som gäller. Vi strävar efter att alltid ha alla våra varor i lager. Skulle en produkt inte finnas tillgänglig för omgående leverans så framgår det tydligt på produkten och i kassan. Om vissa delar av din order inte kan levereras omgående får du gärna kontakta oss så hjälper vi dig ordna en delleverans eller en liknande vara. Kan vi inte hålla avtalad leveranstid på grund av att varan tagit slut kontaktar vi dig.
- Packa varan (fortfarande plomberad) väl i samma paket/påse som den kom i. Alternativt använd egen förpackning/låda.
- Skicka ordersedeln (den som du fick med i paketet) tillsammans med din order till: Fairwithhair Josiander AB, Box 6077, 102 32 Stockholm
- Lämna in paketet på närmsta postkontor. Behåll kvittot eftersom posten ger dig ett spårningsid.
- Lägg ny beställning på det som önskas.
- Packa varan (fortfarande plomberad) väl i samma paket/påse som den kom i. Alternativt använd egen förpackning/låda.
- Skicka ordersedeln (den som du fick med i paketet) tillsammans med din order till: Fairwithhair Josiander AB, Box 6077, 102 32 Stockholm
- Lämna in paketet på närmsta postkontor. Behåll kvittot eftersom posten ger dig ett spårningsid.